Menu

Kundservice och vanliga frågor

I det här avsnittet försöker vi besvara några av de vanligaste frågorna vi får av våra kunder. Under de senaste åtta åren har vi fått en detaljerad förståelse för våra kunders behov och hoppas att denna kunskap kommer att hjälpa dig att få en positiv erfarenhet. Nedan följer frågor och svar som handlar om beställning, betalningssätt, leverans och returer, avbokningar, kontorstider, produktgaranti, specialbeställningar, rabatter, sekretesspolicy, webbplatsens säkerhet, tillvägagångssätt vid transportskador eller fel på produkter samt mycket mer information


Om du inte hittar svaret på din fråga nedan är du välkommen att kontakta oss direkt på 031-799 60 83 eller via e-post til info@e-badrum.se . Vi kommer att besvara din fråga så snart som möjligt.



Göra och ändra beställningar

1- Hur gör jag för att skapa en beställning och betala den på er webbplats?
2- Måste jag skapa ett konto på er webbplats för att beställa och betala?
3- Var hittar jag min faktura?
4- Hur spårar jag min beställning?
5- Är det möjligt att göra ändringar i min beställning?

Beställningsvaror

1. 1- Produkten jag vill köpa är slutsåld. Hur gör jag en beställning?

Specialbeställningar

1- Tar ni emot specialbeställningar?
2- Kan ni tillverka en produkt med storleken/egenskaperna jag söker?

Webbplatsens säkerhet och accepterade betalningsmetoder

1- Hur säker är er webbplats?
2- Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Leverans och mottagande

Observera att vi starkt avråder dig från att boka rörmokare/installatör innan du har tagit emot din beställning och kontrollerat dina produkter. Vi kan inte hållas ansvariga för eventuella merkostnader som kan uppstå på grund av problem med leveransen av dina produkter!

1- Hur lång är leveranstiden och hur mycket kostar frakten?
2 – Vilka fraktbolag använder ni? Är leveranserna spårade?
3- Kan jag ändra leveransadress för min beställning?
4- Kan jag välja leveransdatum och -tid?
5- Hur spårar jag min leverans och var hittar jag leveransinformation?
6- Måste jag skriva under när min beställning levereras? Kan transportfirman lämna min beställning på ett säkert ställe?
7- Jag har missat min leverans! Hur gör jag för att ordna ny leverans av min beställning?
8- Jag har missat alla leveransförsök och min beställning har skickats tillbaka till er. Vad behöver jag göra nu?

Tillvägagångssätt för transportskador och produkter som saknas

1- Vad är ett tillvägagångssätt för transportskador och produkter som saknas?

Feedback och recensioner

1- Hur ger jag feedback på produkterna och min shoppingupplevelse?

Returer och avbeställningar

1- Jag har ångrat mig. Kan jag skicka tillbaka min beställning?

Produktgaranti

1- Hur lång garanti ger ni på era handdukstorkar och vattenburna element?
2- Vad täcker garantin på era handdukstorkar?
3- Hur lång garanti ger ni på värmeelement och ventiler?

Tillvägagångssätt för defekta produkter

1- Handdukstorkar och vattenburna element
2- Värmeelement

Öppettider

1- Vilka öppettider har ni?

Storköps- och återförsäljarrabatt

1- Erbjuder ni storköpsrabatter?
2- Jag är rörmokare/installatör. Erbjuder ni några rabatter?

Cookies och sekretess

1- Vad har ni för sekretesspolicy?
2- Kommer ni dela min information med en tredje part?

Ansvarsfriskrivning för hjälp och råd

1- Kan ni ge mig råd om installation av min handdukstork?
2- Erbjuder ni hjälp med installation av handdukstorkar eller värmeelement?