Menu

Min varukorg  

Inga produkter

0 Kr Frakt
0 Kr Totalt:

Visa varukorg Till kassan

Fri frakt

Vi erbjuder fri leverans till din adress i Sverige. Din beställning skickas med hjälp av en säker, snabb och spårbar transportfirma. Vi kommer att välja den lämpligaste transportfirman, som erbjuder den säkraste och snabbaste leveranstiden, beroende på dina produkter och din leveransadress. Om vi får din beställning och betalning innan kl. 14:00 under en vardag kommer vi att förbereda och skicka din beställning samma dag. När din beställning har skickats är leveranstiden vanligtvis två till tre arbetsdagar. Om din leveransadress är i ett avlägset område kan leveranstiden bli längre.

Vi använder oss av följande välkända transportfirmor, UPS, DPD, TNT och Posten. Alla beställningar spåras och kräver underskrift vid leverans.  Mycket små varor (t.ex. stoppluggar) kommer att skickas med vanlig post.

Mer information finns under "Leverans" på sidan "Vanliga frågor"

Viktig information om alla leveranser

* Observera att vi starkt avråder dig från att boka rörmokare/installatör innan du tagit emot din beställning och kontrollerat alla produkter noggrant. Vi kan inte hållas ansvariga för eventuella merkostnader på grund av leveransförseningar eller problem med leveransen av dina produkter.

* Observera att du måste kontrollera att dina produkter inte är transportskadade när du får din leverans.

Vi använder en skyddande förpackning och det är inte alltid det syns några märkbara skador på ytterförpackningen. Alla produkter måste öppnas och kontrolleras noggrant vid leverans till den ursprungliga leveransadressen. Vi tar inte något ansvar för transportskador om produkterna har flyttats till en annan adress/plats.

* Transportskador eller saknade produkter måste rapporteras via e-post inom tre dagar efter leverans. Några av de små produkterna (såsom ventiler eller elpatroner) ligger i handdukstorkens förpackning.  Kontrollera alla förpackningar noggrant innan du rapporterar saknade produkter.

* Du kommer att behöva skicka foton på dina skadade produkter och förpackningarna. När vi har fått din skaderapport och foton via e-post, kommer vi att rapportera transportskadorna till transportfirman. Transportfirman hämtar dina skadade produkter tillsammans med originalförpackningen från den ursprungliga leveransadressen för inspektion.

* Observera att vi endast kan ersätta transportskador och saknade produkter om:

a) Det rapporteras inom tre dagar efter att du fått din leverans.

b) Du fortfarande har originalförpackningen, kartonger och emballage.

c) Alla levererade produkter fortfarande finns på den ursprungliga leveransadressen och inte har flyttats till en annan plats.

Om ovanstående villkor inte uppfylls, kan vi tyvärr inte anmäla skador till transportfirman eller ta emot din anmälan. Vi kan inte under några som helst omständigheter hållas ansvariga för eventuella merkostnader på grund av transportproblem eller saknade produkter!

e-badrum.se